Hoofd Administratie

Hoofd Administratie 

In onze Hoeve zoeken wij naar een leidinggevend administratief medewerker voor o.a.

Voorbereidende werkzaamheden tbv

  • Crediteuren- en debiteurenadministratie
  • Facturatie

Personeelszaken (HR)

  • Verwerken van contracten
  • Voorbereidende werkzaamheden tbv salarisadministratie
  • Controleren en doorgeven van uren
  • Registratie van ziek- en verlofmeldingen 

In deze functie ben je naast je eigen werkzaamheden leidinggevende (en aanspreekpunt) voor collega's op kantoor, zoals onze partymanagers en medewerkers backoffice. 
Je neemt zitting in ons Kernteam (MT) en verzorgd voor hen o.a. de vergaderstructuur en verslaglegging. Periodiek plan je de nodige (functionerings)gesprekken.

Je werkt nauw samen met Marieke en draagt samen de zorg en verantwoordelijkheid voor het totale administratieve pakket. Wij zoeken een gemotiveerde collega die ervaring heeft op deze functie en deze, na de nodige inwerkperiode, zelfstandig kan vervullen. 

32 uur |  week (ma-vrij)

Salaris | conform CAO Horeca

Zij die affiniteit en ervaring binnen de branche hebben genieten onze voorkeur, maar is geen pre!
We zoeken een teamplayer m/v  zonder 9-5 mentaliteit. Met sterke leidinggevende capaciteiten, een realistische denker en doener! 

Wil je solliciteren?
Stuur dan jouw motivering naar marieke@hoeve1827.nl en wie weet tot snel 

  

Hoofd Administratie

Benieuwd naar onze mogelijkheden?

Neem contact met ons op voor een vrijblijvende afspraak.
Samen kijken we naar een gelegenheid op maat voor u.

Heeft u vragen of opmerkingen?
Neem via een van onderstaande mogelijkheden contact met ons op